Veiligheid

Voor hulp bij ongevallen tijdens de eredienst zijn een AED, verbandkoffer, brancard, rolstoel en andere hulpmiddelen beschikbaar. In elke wijkgemeente is een vaste EHBO-groep samengesteld die de leiding neemt bij calamiteiten. De koster belt indien nodig, op aangeven van een lid van de EHBO-groep, het alarmnummer 112. Hier kunt u de volledige procedure lezen.

In de kerk is ook een ontruimingsplan aanwezig. De kerkrentmeesters nemen de leiding bij een eventuele calamiteit waarbij ontruiming nodig is. Duidelijke bordjes geven aan via welke uitgang de kerk verlaten moet worden als een snelle ontruiming nodig is. Brandblussers hangen bij de uitgang.

Klik hier voor het ontruimingsplan en voor de twee vluchtplannen: begane grond en balkon.

Ochtenddienst wijk 1

zo 28 jul 2024 om 09.00 uur

Ochtenddienst wijk 2

zo 28 jul 2024 om 10:30 uur