De kerkklok digitaal

Onderstaand vindt u de laatste digitale versies waarbij persoonsgegevens wegens privacyoverwegingen weggelaten zijn.

84e jaargang nr. 5, 8 maart 2024
       84e jaargang nr. 4, 23 februari 2024
       84e jaargang nr. 3, 9 februari 2024

Over ‘De Kerkklok’

‘De Kerkklok’ is het kerkelijk blad wat elke veertien dagen verspreid wordt door geheel Stolwijk. Inhoudelijk betreft het de aankondiging van de komende kerkdiensten, een meditatie en berichten van verenigingen en andere kerkelijke activiteiten.

De financiering van ‘De Kerkklok’ vindt op twee manieren plaats: jaarlijks ontvangen de lezers een envelopje voor een bijdrage en daarnaast biedt ‘De Kerkklok’ ruimte voor vaste advertenties. Meer weten over adverteren? Neemt u dan contact op met de kerkvoogdij: kerkrentmeesters@hervormdstolwijk.nl.

De bezorging van 'De Kerkklok' wordt geregeld door de familie Boele, bereikbaar op 0182-343080.