Rommelmarkt 29 juni

Op zaterdag 29 juni is de jaarlijkse rommelmarkt in Stolwijk rondom de Hervormde Kerk van 10 tot 14 uur. Onze rommelmarkt vindt alweer voor de 50e keer plaats en staat in de Krimpenerwaard bekend om zijn ruime aanbod en gezelligheid!

De markt bestaat uit zo'n 35 goed gevulde kramen met oa antiek, elektra, huishoudelijke spullen en een groot aanbod aan speelgoed, boeken en kleding. Ook worden er meubels, fietsen, pannen en gereedschap verkocht.

Het rad van avontuur draait in de ochtend met vele mooie prijzen. Een oliebollenkraam en taartenkraam zijn ook aanwezig op de markt en ons gezellige terras is geopend voor een kopje koffie of een lekker broodje hamburger. De opbrengst van de kerk is bestemd voor het onderhoud van de kerk. Wij kijken uit naar een mooie rommelmarktdag!

HEEL STOLWIJK BAKT... VOOR DE ROMMELMARKT
Op ons gezellige terras voor de kerk staat ook een taarten/cake kraam, die wij natuurlijk graag goed gevuld willen hebben voor de verkoop. Vindt u het leuk om een taart / cake te bakken die verkocht gaat worden in deze kraam? U kunt dit inleveren op vrijdag 28 juni in Rehoboth (18-20 uur) of zaterdag 29 juni (uiterlijk 09.00 uur).

Ochtenddienst wijk 1

zo 28 jul 2024 om 09.00 uur

Ochtenddienst wijk 2

zo 28 jul 2024 om 10:30 uur