Kerst-inn 2022

Het zal gehouden worden in Rehoboth. Een middag van met elkaar koffiedrinken, genieten van een kerstdiner, een kerstverhaal, muziek, zingen en elkaar ontmoeten. Het is voor iedereen in Stolwijk die behoefte heeft aan gezelschap en de kerstdagen niet alleen of samen door wil brengen. Alleenstaanden, echtparen, gezinnen, jong en oud zijn van harte welkom. Tussen 13.00 uur tot 13.30 uur wordt u verwacht en rond 17.00 uur eindigt de gezellige middag. De entree is gratis. Dankzij de Stolwijkse bedrijven en winkeliers is dit mogelijk gemaakt.
U kunt zich opgeven voor 19 december a.s. bij Aart en Clari Verdoold of via  Kerstinnstolwijk@hotmail.com.
Graag vermelden uw naam, adres en met hoeveel personen u aanwezig wilt zijn.
Als u geen vervoer heeft, kunt u dit aangeven en dan wordt u opgehaald en thuisgebracht. Ook eventuele dieetwensen kunt u doorgeven.

Ochtenddienst wijk 1

zo 28 jul 2024 om 09.00 uur

Ochtenddienst wijk 2

zo 28 jul 2024 om 10:30 uur