Welkom bij wijkgemeente 1

Wij zijn een kleinere, diverse, familiaire gemeente, waar iedereen van harte welkom is. Als onderdeel van de Hervormde Gemeente Stolwijk zijn wij lid van de landelijke Protestantse Kerk in Nederland (PKN) met een confessionele signatuur.

De basis van ons gemeente-zijn is ons geloof in Jezus Christus. Wij geloven dat Jezus Christus voor ons aan het kruis gestorven is en is opgestaan uit de dood. Ook geloven wij dat de we de Heilige Geest hebben gekregen, om Zijn werk voort te zetten, om Zijn liefde aan de wereld te laten zien.

Wij worden gekenmerkt door actieve leden die zich geroepen voelen zich in te zetten deze liefde van God te laten zien aan elkaar, Stolwijk, en verder; uiteraard met vallen en opstaan. Wilt u ons beter leren kennen? Bezoek dan één van onze diensten en meldt u aan voor onze wijk 1 app.

Heeft u vragen, wilt u een bezoek of meer informatie aanvragen? Neem dan contact op!

Ochtenddienst wijk 1

zo 24 mrt 2024 om 09.00 uur

Ochtenddienst wijk 2

zo 24 mrt 2024 om 10:30 uur Bediening Heilige Doop